Tuesday, October 29, 2013

HATI....



Hanya luahan rasa....



Kalau saya mampu, saya nak bawa pergi sekali...

Kalau saya mampu, saya nak bersama awak hingga nanti...

Kalau saya mampu, saya tak kan tangisi jika awak ingin pergi...

Kalau saya mampu, saya akan biarkan diri ini terus disakiti...


tapi...

saya tak mampu...

Kenapa?

Kerana bila awak pergi hati saya sunyi...

Ah!

wahai insan yang ku sayangi....

untuk kali ini aku terpaksa mengalah....

untuk kali ini aku terpaksa melangkah...

Beratnya!

Sakitnya!

Lukanya!

semua hanya aku merasanya...

Bila ada bahagia antara kita?

Bila kau belajar untuk berfikir apa dan siapa aku!!

ah!!

aku ingin sekali bersamamu...

# tak mampu diteruskan kerana luka dalam bernanah lagi.. tahniah effa!

No comments:

Post a Comment

 

effa NEW entry ^_^ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos