Sunday, September 1, 2013

Bismillahirahmanirahim........

the begining of everything... ^_^


assalamualaikum....

new entry of EFFA ..weirdo je kan??? best on friends advice sy ase nk mulakan life baru yg tiada siapa pun tahu apa erti semuanya sebelumnya...

serius saya rasa life ni sekejap je...mula2 kite rasa happy semacam je pastu sedih sangat2..tapi bile kite ingat bende lepas seronok gak...even though saya rase life tough semacam tapi saya try get through...T_T yg pastinye kelukaan semalam hanya saya yg tahu dan rasa...


 first => entry saya akan lebih kepada hidup saya dan experience saya dan cara saya nak hadapinya...

second => entry saya akn lebih kepada islamic view and perception and assumption !!!

third => medical view or business view and also psychology view in deed!!!

fourth => of course based on fact and real life !!!


ok itu permulaan saya utk memberi penerangan cikit ttg life saya... dan siapa saya akan datang!!! lampau itu hanya sejarah saya...thanks 1.september 2013 and the one and only Allah s.w.t!!

No comments:

Post a Comment

 

effa NEW entry ^_^ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos