Wednesday, September 18, 2013

T.G.I.F.....Thanks God It's Friday

Assalamualaikum....



Thanks God It's Friday... padahal Jumaat pun belum..jangan terkejut tau!! kih3...

Bukan nak promote TGIF tuh tapi nak story pasal TGIF ni.. belum penah pi?? siapa yg dah penah pi say peace?? (^_^)Y

Nak dijadikan citer yang buat aku terpaksa citer pasal TGIF ni sebab kak long aku chef kat situ!!!(kenyit mata cket!!)show off..kih3 ..haritu dia keje shif lebih cket..duk ganti orang padahal dye demam kot..suara masih serak lagi ..badan masih penat lagi..tapi sebab dye memang suke keje dye jadi dye buat dengan hati yang sangat lapang...!!

::ok now my story::

aku memang lah suke habiskan duit makan tempat exclusive ni kadang2 tapi kat TGIF ni tak penah lagi, so nak dijadikan citer kak long aku kene belanja bos dye makan entah pe nama eyy.. aku tahu dye fish je de kuah asam dan nasi dye de majerin pastinye sedap!!!...

Kak long aku buat sendiri..nak tengok rupe dye x?? mestilah nak kn?? ^_^

rupe dye waktu kak long aku bawa balik..



ni bile kak long aku dah siap hias... GREAT!!!nyumnyumnyum...




nak tahu rasa bende ni aku nak korang test dlu baru boleh gtau power ke x?? bagi aku serius ah!! sedapppp giler babe!! nak lagi..hohoho...


# p/s TGIF not the bless place but it's just place i would like to suggest and u should try!! ^_^ GTG xoxo





2 comments:

 

effa NEW entry ^_^ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos